maandag 1 februari 2016

Rose Wonder.

Vorige week kwam mijn moeder langs en had haar nieuwe set Rose Wonder mee genomen.
Aangezien ik deze bundel zelf niet heb, kon ik het niet laten om er snel een paar kaarten mee te maken. Vandaag laat ik jullie er vast eentje zien.


Dit simpele maar o zo mooie kaartje zag ik op pinterest staan.
Ik heb er wel een ander labeltje aan gehangen, maar dit kaartje is zdoor zijn eenvoud zeer gewchikt voor vele doeleinde.


Bij deze stempelset zitten dus ook Thinlits, en met de nieuwe Die Brush rollertje krijg je de roos er super makelijk uit.


Ook voor de mooie vlinder mallen die we bij SU hebben is dit rollertje echt heel handig.

Gebruikte materialen: 

Stamps: Greatest Greetings
Tools: Rose Garden Thinlits, Die Brush, Washi Label Punch en Handheld Circle Punch
Colors: Melon Mambo, Old Olive
Embelleshments: Linen Treat.

Deze week laat ik jullie ook de andere kaart zien die ik gemaakt heb met de Rose Garden Bundel.
En eerlijk gezegd wil ik de set nu ook zelf hebben, erg he! Maar ook wij Demo's kunnen niet alles uit de catalogus hebben, helaas!

Groetjes en een fijne week, Monique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten