zondag 21 februari 2016

Teamdag in Almere!

Gisteren ben ik weer naar een Teamdag geweest van mijn Up-Line Carmen.
Zij nodigt dan haar eerste lijn ( iedreen die rechtsreeks bij haar zijn ingeschreven als demo ) uit voor een teamdag. En soms dan kan je jouw eigen team daar ook voor uitnodigen. 
Zo ook deze keer.

Dit was de gezellige groep van gister.

Behalve dat we veel kletsen, lunchen en nieuwtjes horen, gaan we ook zelf aan de slag.

S'ochtend gaf Janneke een leuke workshop met een nieuwe techniek, en daarmee maakten we dit lijstje.  Deze techniek ga ik zeker gebruiken in mijn workshop's.

Na de lunch inspireerde Carmen ons om eens Out of the Bix te denken!
Dus... Doe eens heel iets anders om nieuwe klanten aan te trekken.

En zo gingen we allemaal een Pocket-Letter maken.
Dat is een hoesje met kleine vakjes waar je van alles in kunt stoppen, en ook een klein aardigheidje voor de ontvanger. Erg leuk om te maken.

Bij elke meeting die wij hebben wordt er door wie wil ge'Swapt ( voorbeedjes ruilen )
Dit zijn de Swaps die ik ontvangen heb. Volgende keer laat ik jullie zien wat ik gemaakt heb.

Ik geniet elke keer weer enorm van deze dagen, het is zo heerlijk om ervaringen uit te wisselen.
En zo met je Hobby bezig te zijn.
Lijkt dit jou nou ook leuk om mee te maken!
Wordt dan nu ook extra voordelig zelf een SU Demo!!!

Als je nu instaps bij SU als Demo, dan betaal je €129,00 voor je starters Kit.
Die mag de dan voor €220,00 vullen naar keuze met SU Matrialen uit de twee catalogussen.
En je ontvangt een starters set om als Demo te beginnen.

Dat is al een voordeel van €91,00. En over alles wat je daarna besteld, ontvang je een korting van 20 tot 25 % exl BTW.
Het enige wat je moet doen, is je kwartaal omzet halen. Jouw eerste is dan eind Juni.
Lukt dat niet dan krijg je nog een maand extra, en anders verloopt je Demoschap zonder verdere gevolgen.

Wil je meer weten, bel of mail me dan, je bent welkom in mijn team.
En ik help je graag verder.

Groetjes Monique












 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten