vrijdag 19 februari 2016

Honeycomb Happiness

IGisteren liet ik jullie 3 nieuwe SAB artikelen zien.
Maar er staan natuurlijk ook nog genoeg mooie stempelsets in de lopende SAB Folder.
Klik maar recht op de fonder, om hem online te bekijken.


Zo ook deze set, Honeycomb Happiness.


En dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb, ik weet niet hoe het bij jullie is.
Maar.... Ik zit lekker (binnen) in het zonnetje.
En dan krijg je toch echt al een beetje voorjaar gevoel.
De Layout van deze kaart, kwam ik weer eens tegen op pinterest.
Moet je zeker eens kijken, als je wat inspiratie kuntgebruiken.

Gebruikte materialen:

Stamps: Honeycomb Happiness, Watercolor Card Kit
Paper: Go Wild DSP blok, Watercolor Paper
Colors: Mint Macoron, Tip Tap Taupe
Tools: Aquapainter
Embellishments: Linen Thread.

Morgen heb ik weer een gezellige Teamdag, dit keer gaan we naar Almere.


Ik heb mijn Swaps al klaar, maar komende week laat ik jullie zien wat ik gemaakt heb, 
En.... Wat ik gekregen heb.
Ik heb er zin in, en wens jullie ook een gezellig weekend, groetjes Monique
  



1 opmerking: