donderdag 25 februari 2016

Let's Get Away.

Dit is mijn eerste kaartje met de nieuwe SAB set Pedal Pusher

Een leuk kaartje om naar iemand te sturen die op het punt staat op Vakantie te gaan.

Maar zo als je ziet, zitten er heel veel kleine stempeltjes bij, om voor veel gelegenheden een passend kaartje te maken.
Morgen laat ik jullie er een zien met : Happy Together.

Gebruikte materialen:

Stamps: Pedal Pusher, Beautyful Ride
Tools: Banner & WashiLabel Punches, Handheld Stapler, Aquapainter 
Embellishments: Cherry on Top Washi Tape 

Ik denk dat jullie het allemaal nu wel weten, maar al de SAB sets zijn gratis uit te kiezen bij een bestelling van €60,-. Deze SAB actie duurt nog tot 31 Maart.

Wil daar meer over weten, of toch nog graag een Party geven ( met alle extra voordelen tijdens de SAB ) bel of mail me dan, ik hoor graag van je!

Groetjes en tot morgen Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten