donderdag 28 januari 2016

Balloon Celebration 2

Vandaag nogmaals twee kaarten met de Balloon Bundel uit de nieuwe catalogus.
Koop je deze uitgebreide stempelset samen met de pons, dan ontvang je de bundel korting van 15%.


De teksten komen dit keer uit de Nederlandse set Er is er een Jarig, en de nieuwe set Greatest Greetings.


Voor deze kaarten heb ik alleen de pons gebruikt, en de ballonnen geponst uit It's My Party DSP block.
In dit blok van 30x30 cm zitten maar liefst 48 vel voor €31,50.


Maar ik kan mij voorstellen dat dat een beetje te veel is voor jullie!!
Daarom kun je bij mij een Share kopen, je krijgt dan 12 vel van 15x30 cm voor €4,-
Of als je dat liever hebt 12 vel van 30x30 cm voor €8,-.
Ik heb dit nu nog thuis op voorraad, dus kom gerust langs. Of laat het weten als je hier interesse in hebt.

Gebruikte materialen:

Stamps: Er is er een Jarig, Greatest Greetings
Paper: It's My Party DSP
Colors: Melon Mambo, Mint Macoron, Crushed Curry
Tools: Balloon Bouguet punch
Embellishments: Gold Metalic Thread

In verband met de aan komende vakantie, plaats ik even geen verzamelbestelling, 
Wil je toch graag iets bestellen, dan kan dat uiteraard altijd, ik laat het dan in dit geval naar jouw eigen adres sturen. De verzendkosten zijn dan €5,95.

Groetjes Monique  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten