woensdag 24 februari 2016

Waardebon

Ik heb weer nieuwe waardebonnen gemaakt!


Ben je binnenkort jarig, of weet je iemand die jarig is.
Je kunt bij mij een waardebon bestellen vanaf €10,-
De ontvangen kan dan naar eigen keuze zelf iets uit de dan lopende catalogus bestellen.

En ook de actie van mij zelf loopt nog tot 31 Mei.
Als je in totaal voor €100,- bij mij besteld hebt, ontvang je een waardebon van €7,50 voor je volgende bestelling. ( dat mag evt na 31 mei zijn ).
Wil je weten hoeveel je nu besteld hebt, vraag het mij dan even.

Gebruikte materialen: 

Stamps: Botanicals For You
Colors: Real Red, Pool Party, Old Olive en Crushed Curry
Embellishments: Daffodil Delight Cotton Ribbon
Tools: Handheld Stapler, Mini Tread Bag Thinlits

De komende keer laat ik jullie Ien wat ik met mijn nieuwe set Pedal Pusher heb gemaakt!
Groetjes Monique 

1 opmerking:

  1. Leuk om zo'n cadeaubon te ontvangen. Goed idee Monique!! Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen