zaterdag 13 februari 2016

Valentijns kaart

Het is afgelopen week rustig op mijn blog geweest.
Wij zijn namelijk op City Trip naar Athene geweest in de carnavalsvakantie.
Heerlijk weertje was het daar, en het eten was geweldig.
Maar het meest heb ik denk ik genoten van de schitterende kustlijn.


Maar ik ga jullie niet verder vervelen met mijn vakantie verhalen.

Morgen is het Valentijn, een dag dat ik graag iets extra's doe voor mijn Lief & Kids.
Maar aangezien wij net terug zijn, zal er niet veel gebeuren.
Mijn man zit echt niet op een kaartje van mij te wachten, daarom maak ik er meestal meer eentje die je voor meer doeleinde kan gebruiken.


Het is er eentje met lekker veel hartjes geworden, leuk he!

Gebruikte materialen:

Stamps: Hello Life, Gorgeous Grunge
Colors: Real Red, Crumb Cake, Basic Black
Paper: Corrugated Kraft, Kraft Cardstock, Brights Colour Collections
Tools: Mini Treat Bag Thinlits, Itty Bitty Accents Punches
Embellishments: Linen Treat

Let op: a.s Maandag plaats ik weer een verzamelbestelling,  geef je bestelling dus uiterlijk zondag aan mij door. En denk nog aan de SAB actie, dat je bij een bestelling van €60,- een gratis artikel uit de folder mag kiezen.

Fijne Valentijn, groetjes Monique
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten