donderdag 14 januari 2016

Gasten bedankjes

Afgelopen dinsdag had ik mijn eerste SAB Party, de groep was niet zo groot. Er kwamen 5 dames. Voor elk van hen had ik een kleinigheidje gemaakt.


In het doosje had ik een bonbon gestopt, want ja welke vrouw houdt niet van Chocolade!
Het was een gezellige avond, en de gastvrouw had ons verwent met zelf gebakken appeltaart.
Wat een top baan heb ik toch.
Aan het einde van de avond, mocht de gastvrouw voor een mooi bedrag aan gratis SU matrialen kiezen.

Gebruikte materialen:

Stamps: Grateful Bunch
Paper: Love Blossoms DSP block
Colors: Crumb Cake, Blushing Bride, Rose Red
Tools: Blossom, Washi Label & Note Tag Punches 
Embellishments: Clotes Pins, Ringstone en Cotton Ribbon

De volgende keer laat ik jullie de kaart zien die we gemaakt hebben.
Lijkt het jou ook leuk om een Party te geven ( met alle voordelen ) laat het mij dan weten.
We kunnen samen iets afspreken.
En a.s. Zondag plaats ik weer een verzamelbestelling!, geef je bestelling dus uiterlijk zaterdag aan mij door, dan bestel ik het voor je mee.

Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten