woensdag 6 januari 2016

Party Time!

Nu de Sale-A-Bration (SAB) is gestart is het extra aantrekkelijk om een SU Party te geven.


Wat moet je doen:
Jij nodigt een stel creatieve vriendinnen, collega's, buurvrouwen en (schoon)zussen uit bij jou thuis, op de door ons afgesproken datum, en je zorgt voor wat te drinken met iets lekkers.
Zo Simpel is het.

Wat zijn jouw voordelen:
Als ik kom tijdens de SAB neem ik altijd iets leuks mee voor de gastvrouw ( jij dus ).
Aan het einde vam de avond kunnen de dames en jij een bestelling plaatsen, er is niks verplicht.
Maar heb je een totale bestelling van minimaal €200,- dan mag jij al voor €20,- ( 10% )gratis iets uit de catalogussen kiezen. Vanaf de €275,- komt daar nog eens €27,- extra bij.

Wat moet je verder nog weten:
Ik neem altijd heel veel voorbeelden en matrialen mee zodat je kunt zien wat je er zo al mee kunt maken. Ook gaan we gezellig aan de slag om een kaart te maken.
En voor iedere klant geldt natuurlijk dat als ze voor €60,- bestellen een gratis SAB artikel uit de folder mogen kiezen. Aan deze avond zitten verder geen kosten verbonden, ik vind het ook niet erg om wat verder te reizen.


Als cadeautje voor de gastvrouwen neem ik een WildFlowers pakketje mee.
Daar zitten 6 velletjes Wildflower DSP in en een paar stempels uit de Flowering Fields Stempelset.


En zo als het altijd gaat, de eerste gastvrouw heeft het meeste keus.


Gebruikte materialen:

Stamps: Flowering Fields, Greatest Greetings
Colors: Old Olive, Blackberry Bliss, Mossy Meadow
Tools: 2 inc Circle & 2 3/8 inc Scalloped Circle Punches

Heb je nog vragen over het geven van een Party, of wil je een afspraal maken. 
Bel of mail me dan even, dan spreken we snel iets af.

Groetjes Monique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten