vrijdag 1 januari 2016

HAPPY 2016

Ik wens jullie allemaal een geweldig, gezond en creatief 2016 toe.
Dat het maar een mooi jaar mag worden.


Met veel creatieve hoogtepunten, en gezellige momenten. En dat zal het zeker worden, jullie kennende.
Veel van jullie spreken samen af, om met elkaar iets moois te gaan maken.
En dat is ook net wat ik zo leuk vind om te doen. Binnenkort zal ik ook weer mijn workshop agenda vol gaan plannen. Mijn naam is dan ook niet voor niets Stampin'Together!

Gebruikte materialen:

Stamps: Peaceful Pines, Kinda Eclectics
Colors: Pool Party
Paper: Silver Glimmer Paper
Tools: Heat Tool, Handheld Stapler, Hello You & Little Numbers Thinlits, Confetti Stars Punch.
Embellishments: White Embosspowder.

En nu is het nog maar 4 nachtjes slapen, voor dat de SAB begint en de Lente catalogus ingaat.
Wat een mooi vooruitzicht. De komende dagen laat ik jullie weer voorbeelden zien uit zowel de Lentecatalogus als de SAB folder.

Voor vandaag wens ik jullie een gezellige nieuwjaarsdag toe.
Groetjes Monique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten