vrijdag 8 januari 2016

Congratulations You Two

Toen ik de Lentecatalogus voor de eerste keer door keek wist ik meteen dat ik deze set moest hebben. Soms heb je dat, liefde op het eerste gezicht!


Een hele leuke set die ik ook al heb gebruikt voor een kerstkaart.
Maar nu voor een trouwkaart, ofvoor een stel dat gaat samenwonen.


De auto heb ik op Watercolor Paper gestempeld en met de Aquapainter in gekleurd.


Op Pinterest staan al veel voobeelden met deze set, ook dit idee komt daar vandaan.
Voor de spetters en de weg onder de auto heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe set Timeless Textures, een soort nieuwe vlekjes set.

Gebruikte materialen: 

Stamps: Beautiful Ride, Timeless Textures
Colors: Melon Mambo, Tip Tap Taupe, Blushing Bride
Paper: Watercolor Paper, 
Toolls: Banner Punch, Aquapainter
Embellishments: Ringstones

Ik wens jullie vast een fijn weekend, groetjes Monique








Geen opmerkingen:

Een reactie posten