dinsdag 5 januari 2016

Start SAB & Lentecatalogus

Yes, vandaag start de Lentecatalogus, ondanks dat wij hier nog geen winterweer hebben gehad, ben ik toch blij om weer met zonnige stempelsets en vrolijke kleuren aan de gang te gaan.
Aan de rechterkant op je scherm zie je een afbeelding van de Spring/Summer Catalogus en de SAB folder. Klik er op en ga maar eens lekker kijken.


Als dit cadeautasje niet zomers is, weet ik het niet meer.
En hoe leuk zijn de nieuwe honeycomb bolletjes! So Sweet

Gebruikte Materialen:

Stamps: Honeycomb Happiness ( SAB )
Paper: It's My Party DSP Stack
Colors: Mint Macaron, Blushing Bride, Tip Tap Taupe
Tools: Banner Triple & 1/2 inc Circle Punches
Embellishments: Honeycomb, Clotespins, Ringstones en White Baker's Twine



Als je vanaf vandaag t/m 31 Maart een bestelling plaatst van minimaal €60,- dan mag je voor iedere€60,- een gratis artikel kiezen uit de Sale-A-Bration folder ( rechts op dit scherm online te bekijken ).
En daar staan heel veel leuke stempelsets en nog veel meer in.

Maar ook als je een Party bij jou thuis gaat geven, of misschien wel eens zelf een tijdje SU Demo wilt zijn! Is het extra super aantrekkelijk.
Kijk maar eens op mijn blogbericht van 27 Dec.
Heb je nog vragen, of wil je een party plannen of starten als Demo, bel of mail me dan gerust.
Ik help je graag verder.

A.s. Donderdag avond plaats ik een verzamel bestelling, geef je bestelling uiterlijk om 18 uur door, dan bestel ik het voor je mee, en heb je jouw nieuwe apullen snel in huis.

Groetjes, Monique


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten