maandag 29 juni 2015

Vlinderlabel takken!

Met Pasen heb ik op de bloesemtakken vlinder geplakt die ik uitgestanst had,
Helaas heb ik daar geen foto van.
Maar toen ik de vlinders er af haalde en de takken weg wilde gooien, bedacht ik mij dat ik in de nieuwe catalogus ( op pagina 73 ) een pot met takken met daarin labels met vlinders had zien staan!
En je begrijpt het al, die ben ik gaan namaken. Wel iets kleiner, maar toch erg leuk.


En als je even geen bosje bloemen in huis hebt, is dit een erg gezellige oplossing voor een kale plek.
En ook nog eens super leuk om te maken, en als je het beu bent, heb je een leuke set labels klaar om te gebruiken.

Gebruikte materialen: 

Stamps: Papillon Potpourri, Kinda Eclectic, Dutch Sentiments
Tools: Note Tag, 1,3 cm Circle, Elegant Butterfly punches, 3,2 mm Circle Handheld Punch Handheld Stapler
Color: div kleuren Inkt met bijpassende Cardstock
Paper, Vellum

Verder zit ik enorm te balen, dat uit de MRI gebleken is dat mijn meniscus kapot is en ik over 2-3 weken geopereerd moet worden. En dat net allemaal vlak voor onze vakantie!
Dus ik zit voorlopig nog wel even thuis. Heb nu wel veel tijd om kaarten enzo temaken.

Groetjes Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten