zaterdag 20 juni 2015

Happy Father's Day!,

Ik vind het altijd lastig om Mannenkaarten te maken, en daarom heb ik deze " echte " mannen stempelset aangeschaft!


De set is erg uitgebreid en voor alle gelegenheden geschikt, omdat deze set zo groot is, is hij niet goedkoop. Maar hij is ook in Photopolymer te bestellen en dat kost je dan minder dan de helft van de wood set. En dat heb ik dus ook gedaan.


Het is een echte Classic kaart geworden, ben benieuwd wat mij schoonvader er van vond!

Gebruikte materialen:

Stamps: Guy Greetings, World Map
Color: Basic Black, Real Red
Paper: Kraft, Typeset Specialty DSP, Watercolor Paper, 
Tools: Banner punch, Handheld Stapler, 1,3 cm Circle Punch, 
Embellishments: Linen Thread

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige vaderdag, wij gaan samen met mijn zus en zwager plus Kids een echte mannen BBQ doen. Dus met veel groot vlees!

Groetjes Monique 


1 opmerking:

  1. Hele leuke kaart Monique. Soms kijk je over stempelsets heen. Had deze niet gezien. Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen