donderdag 2 juli 2015

KEEP IT COOL !

Gister vond ik het zo heet dat ik maar binnen ben gebleven, en zelfs binnen was het eigenlijk te warm om iets te doen.
Ik heb alleen dit kaartje gemaakt, het idee komt weer eens van Pinterest en heb er weer mijn eigen ding mee gedaan!


Ik dacht een kaartje met een ijsje is voor vandaag wel erg toepasselijk, en met de Rotary stamp kan je er alle teksten bij maken die je maar bedenken kunt!
Zo leuk om mee tewerken, en de mogelijk heden zijn eindeloos!



Je kunt er 13 letters en of cijfers tegelijk mee stempelen, dus je kunt je kaart of project voorzien van elke persoonlijke tekst!

Gebruikte materialen:

Stamps: Alphabet Rotary Stamp, Sprinkles of Life
Color: Pool Party, Real red, Crushed Curry, Tip Tap Taupe
Paper: Color Collection Brights, Watercolor Paper
Tools: Banner punch, Large Polka Dot Embossingfolder, Auqa Painters.

Dit was een erg leuke kaart om te maken, dus veel plezier als je er ook zo eentje gaat maken.

Groetjes, en hou het koel vandaag, Monique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten