donderdag 18 juni 2015

Uitnodiging



Met de komst van de nieuwe catalogus gaan er ook weer een hoop producten van Stampin'Up verdwijnen.
Zaterdag 27 Juni houd ik daarom bij mij thuis van 14:00-16:00 uur een OPENHUIS !
Ik verkoop dan nieuwe en gebruikte Stampin'Up matriaal die niet meer in de huidige catalogus staan.
 
Voor de stempelsets geldt dan: je betaald de prijs uit de oude Catlogus, en je mag dan ter waarde van het zelfde bedrag gratis iets bestellen uit de nieuwe!

Tevens verkoop ik ook nog hobby matriaal van andere merken.
En kun je kennis maken met veel nieuwe Stampin'Up Matrialen en de nieuwe kleuren.

Iedereen is van harte welkom, en neem gerust iemand mee!
Weet je mijn adres nog niet, mail of bel me dan gerust.

Groetjes en hopelijk tot de 27e , Monique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten