dinsdag 16 juni 2015

Build a Birthday

Build a Birthdat stempelset is ook weer zo'n mooie complete nieuwe set.
Je kunt er mooie taarten mee opbouwen, maar de laagjes zijn ook te gebruiken als kaarsjes.


Ik heb deze kaart gemaakt met 3 van de 5 nieuwe In-Color kleuren, erg mooie kleuren die perfect combineren. En er zit heel mooi kant bij! Super mooi om te gebruiken.


Gebruikte materialen:

Stamps: Build a Birthday
Color: Mint Macaron, Tip Tap Taupe en Watermelon Wonder
Paper: Envelope Paper 2015-2017
Tools: Handheld Stapler, Itty Bitty Accent punchpack
Embellishments: Pearls, Dotted Lace Trim Tip Tap Taupe

Woensdag komen er weer de nieuwe Weekly Deals, ik zet deze alleen nog op mijn Facebook Pagina. Want daar zijn de foto's altijd veel duidelijker. Zijn we nog geen vrienden op Facebook zoek mij dan op Monique Blommensteijn. 

Verder ben ik bezig met kaartjes voor vaderdag, niet echt mijn ding. Maar ik heb nu een nieuwe set Guy Greetings. En dat is een echte mannen set. Dus die laat ik komende dagen zien.

Groetjes Monique 


1 opmerking:

  1. Leuke kaart Monique en ik mag er mee aan de slag voor de BOGO dag a.s. zaterdag. Ik heb nog een swap met deze stempel en wie weet .... zet ik deze even neer. Nog genoeg te doen. Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen