vrijdag 26 juni 2015

Hello Life Project Kit

In de nieuwe catalogus staan maar liefst 8 Project Kit's, dat zijn complete pakketten om een project te maken. Bijvoorbeeld: taartschaal met taartpunten, Blik met kaarten, verjaardags kalender, cadeaudoosjes, verschillende sets met kaarten en een Banner ( Slinger ) set.
Bij sommige sets zitten zelfs stempels en inktspots bij!

Vandaag wil ik de Hello Life Project Kit onder jullie aandacht brengen!


Deze set stond al in de Lente catalogus en was zo'n succes dat hij terug gekomen is in de ( dikke ) catalogus! Ik heb er herinneringsbord van gemaakt van mijn Conventie in Brussel.


En wauw wat was dat een geweldige ervaring, en zo leuk om daar een project mee te maken.
Zelf heb ik een restje Bermuda Bay papier toegevoegd!


Maar er zit zoveel materiaal bij dat je met wat wit kaarten papier en een stukje Crushed Curry,  er zeker nog 10 kaarten extra mee kunt maken. Zijn ze niet geweldig, en zo handig om in huis te hebben.

Morgen heb ik mijn Openhuis verkoop ( zie vorig bericht ) en hoop ik jullie allemaal bij mij thuis te ontmoeten! Het is een hele berg wat er in de verkoop gaat, dus neem gerust nog iemand mee.

Groetjes, en hopelijk tot morgen! Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten