vrijdag 5 juni 2015

Zomaar twee kaartjes

Deze week is het rustig op mijn blog, de rede daarvoor is dat ik maandag een klein ongelukje op de trap heb gehad resultaat: mijn linker enkelbanden uitgerekt en mijn rechter knie geblesseerd.
Daar moet ik a.s. Maandag voor naar het ziekenhuis.
Dus je begrijpt het, ik zit hier flink te balen en kan de deur niet uit!
Deze twee kaartjes heb ik laatst samen met mijn moeder gemaakt, het idee staat in de nieuwe catalogus.


Het leuke aan deze kaartjes vind ik, dat er achter het Vellum nog gestempeld is.
Dat geeft een mooi resultaat.

Waar ik ook enorm van baal is, dat ik mijn kraam voor a.s. Zondag op de Grafty Gardens heb moeten annuleren. Maar jullie gaan toch wel kijken he!

Groetjes en geniet maar lekker van het zonnetjes vandaag, Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten