zaterdag 7 juni 2014

WORKSHOP 12 JUNI!

A.s. Donderdag heb ik weer de laatste workshop ochtend bij mij thuis voor de vakantie!
Deze ochtend gaan we een doosje van Naturals White papier maken met een dekseltje, en voor daarin 3 kleine dubbele kaartjes.


Je mag zelf kiezen wat voor Desinger Paper je gaat gebruiken, en kan zo een hele eigen draai aan het doosje met kaartjes geven. Dit zijn slechts twee voorbeelden die ik heb gemaakt ter inspiratie.
Natuurlijk mag je het ook namaken! 


Ik heb nog een paar plaatsjes over voor donderdag! Wil je meedoen, de kosten zijn €7,50 en we beginnen om 9:30 uur tot ong 11:30 uur!
Geef je op door mij een mailtje te sturen, ik geef je dan evt mijn adres! Ik woon in Geldrop!

Gebruikte Matrialen:
Stamps: Hello Salor, Chalk Talk, NL sentimenten en Creatively Yours
Paper: Naturals White, High Tide, Fresh Prints Designer Paper
Tools: Banner Dies, Chalk Talk Dies, en div ponsen
Embellishments: Pool Party ribbon, Linnen Thread, Very Vintage en Basic Metal buttons,
Hardware Clips

Zou je nog iets willen bestellen, misschien iets wat niet  meer terug komt in de nieuwe Catalogus!
Ik doe Vrijdag 13 Juni mijn laaste bestelling deze maand! Stuur mij donderdag 12 juni uiterlijk een mailtje! 

 Zet Zaterdag 28 Juni vast in je agenda! Dan heb ik mijn open huis Oud/Nieuw!! Van 14-16 uur.
Op deze dag verkoop ik mijn oude sets en mag je voor dat bedrag iets nieuws kiezen!
Ook verkoop ik de andere SU Matrialen die uit de collectie gaan en mijn niet SU hobby materiaal!

Groetjes en een zonnig Pinkster weekend Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten