donderdag 19 juni 2014

PROJECT LIVE !!

Met ingang van de nieuwe catalogus ( 1juli a.s.), heeft het assortiment van SU zich uitgebreid met een serie Project Live artikelen. Dit is een Amerikaans Scrap merk wat zeer uitgebreid is.
Nu hebben we dus binnen SU onze eigen Project Line lijn!


Wat kun je er mee doen?
- je eigen fotoalbum heel gemakkelijk samenstellen door middel van in steekhoezen en kaartjes die al op maat zijn.
-mini albumpjes maken van een weekendje weg!
-en allerlei andere creatieve kaartje maken.



Wat is er te koop!
-albums en in steekhoezen
-speciale stempelsets die goed bij fotoalbums passen, zoals datum en korte teksten
-kaartje in blanco en kleur opmaat voor de hoezen
-assortie pakketten voor decoratie, met tape, stickers en letters. Keuze uit 5 kleur/ gebeurtenis lijnen.


In de nieuwe catalogus staat het hele assortiment, en ook veel ideeën om het toe te passen.
Heb je vragen of interesse in Project Live of een nieuwe catalogus, mail of bel me dan even!

Zet zaterdag 28 Juni in je agenda want dan heb ik OUD & NIEUW open huis!
Van 14-16 uur bij mij thuis, ik verkoop dan mijn "oude" gebruikte stempelsets tegen de catalogus prijs, en voor die waarde mag je dan gratis iets nieuws kiezen uit de nieuwe catalogus!
Tevens verkoop in oude SU en andere hobby spullen.
Ook kun je vast kijken naar de nieuwe Matrialen en voorbeeldjes uit de nieuwe catalogus!

Groetjes en hopelijk tot de 28e , Monique 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten