woensdag 11 juni 2014

TABS 123!


Met de leuke Tabs Die die binnen kort in de nieuwe catalogus staat, hebben we vorige week zaterdag op onze team dag leuke kaarten mee gemaakt!
Het was zo leuk om te zien hoe verschillend ze waren geworden!
Dit is die van mij!


Ook kwamen er meteen allerlei leuke ideeën om met deze Dies van alles te gaan maken.
Mini albumpjes, tab bladen voor je nieuwe catalogus! Wat ik ook al gedaan heb, en heel handig is!

Gebruikte Matrialen:
Stamps: Polka Dot Pieces
Color: In Color 2013-2015
Paper: Designer Series Paper Tracks 2013-2015
Tools: Bird Builder punch, File Tabs Die ( vanaf 1 juli)

Vrijdag doe ik mijn laatste bestelling uit de Lente en lopende dikke catalogus?
Staat daar nog iets in wat je graag had willen hebben, stuur mij dan uiterlijk donderdag avond een mailtje!

Groetjes Monique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten