zondag 15 juni 2014

SU Event in Houten

Gisteren ben ik met zo'n 160 andere mede Demo's naar Houten geweest voor een 
Stampin'Up Event. Ik geniet daar elke keer weer enorm van om iedereen te ontmoeten.
Zeker is het leuk om je eiegen team weer te zien, maar ook om de andere demo's te ontmoeten!


Deze foto hebben we voor de over heerlijke lunch gemaakt! Wat een grote groep he!
Maar het was nog maar de helft van alle demo's die we hebben in Nederland!
En er is nog plek voor veel meer hebben we gehoord. Verder horen we alle nieuwtje en krijgen veel nieuwe SU Matrialen te zien. Er worden ook aardig wat demonstraties gegeven, van wat je allemaal met het materiaal kunt doen. En er is natuurlijk en Make&Take. Dit is wat we met het nieuwe papier en stempelset hebben gemaakt.


Ook Swappen, het ruilen van kleine projectjes is een vast onderdeel op zo'n dag.
Dit waren de mijne,


En deze heb ik ontvangen!


Leuk he, om al die verschillende ideeën te zien wat je met het SU materiaal kunt doen.
Lijkt het jou ook leuk om een SU Demo te worden, dan kan dat nu nog steeds voor €65.
Je bent welkom in mijn team, heb je vragen bel of mail, me gerust ik help je graag verder!

Groetjes en een fijne Zondag, Monique 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten