donderdag 26 juni 2014

METRO Type Alphabet

Als ik tijd heb vind ik het altijd leuk om de bestellingen die bij mij binnen komen leuk te verpakken.
Nu was het er dit keer maar eentje, dus heb ik me helemaal uit geleefd om er iets leuks van te maken.


De letters van de naam heb ik met de nieuwe set Metro Type Alphabet gemaakt die in Photopolymer zijn, en dat is heel handig. Want je kunt erdoor heen kijken, en ze zo makkelijk netjes op een rijtje stempelen. Verder heb ik ook mijn nieuwe Chevron border punch gebruikt voor de Banner in Lost Lagoon. De pijltjes die je dan overhoud heb ik met z'n drieën weer hergebruikt!

Gebruikte matralen:
Stamps: Metro Type Alphabet €30,95 en Something to Say €26,95 in clear
Color: Lost Lagoon, Hello Honey, Crumb Cake, Blackberry Bliss
Paper: Moonlight Paper block
Tools: Itty Bitty Accent Punch en Chevron Border Punch
Embellishment: Lost Logoon Ribbon, Gold Sequin Trim, Neutrals Candy Dots en Tea lace Paper Doilies

Dus Johan, als je dit leest weet je vast dat je bestelling klaar staat als je zaterdag langs komt!
Groetjes Monique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten