vrijdag 27 juni 2014

OUD&NIEUW PARTY

Morgen is het zover, van 14-16 uur heb ik bij mij thuis mijn Oud&Nieuw open huis!


OUD omdat ik mijn "oude" al dan niet gebruikte SU stempelsets ga verkopen, tegen de catalogus prijs en voor dat bedrag mag je iets NIEUWS kiezen uit de nieuwe catalogus!.

NIEUW omdat je vast een voorproefje kan krijgen van wat er allemaal voor moois in de nieuwe catalogus staat. Wat ik nu al in huis heb laat ik zien met wat voorbeeldjes zodat je vasten idee krijgt wat je er allemaal mee kunt gaan maken. Ook de nieuwe kleur lijn 2014-2016 ( van de foto ) kun je dan bewonderen.

Verder verkoop ik ook het andere SU matriaal wat uit de collectie gaat, en nog ander hobby spullen!

Kom gezellig langs, je bent vanaf 14 uur welkom, weet je mijn adres niet stuur me dan even een mailtje.
Groetjes en hopelijk tot morgen! Monique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten