dinsdag 3 juni 2014

NIEUWE CATALOGUS 2014-2015

Hier is die dan!
De nieuwe catalogus, voor het komende jaar!
En wat staan er weer mooie nieuwe dingen in en 5 nieuwe kleuren!


Vind je het leuk om er vast een te bekijken, morgen woensdag 4 Juni van 10-11:30 ben ik thuis!
Kom. Gerust langs en bekijk al het moois! En er is iets lekkers bij de koffie, want als het goed is ga ik morgen promoveren! Sinds vandaag heb ik Petra in mijn Team, en daar ben ik erg blij mee!

De catalogus kost €3,- en geef je een Party of doe je een bestelling van minimaal €30,- dan is hij gratis!

Wil je net als Petra ook in ons Team komen, dan kan dat de actie loopt nog! Je kan dan voor €65,- je starters pakket vullen met €70,- aan SU materiaal! En dan kan je samen met de beginners pakket dat je gratis erbij krijgt zelf gaan starten als Demo!

Groetjes en misschien tot Morgen Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten