dinsdag 2 september 2014

ORNAMENTAL PINE Kerstkaart

Vanmiddag voor het eerst kerstkaartjes zitten maken, het zonnetje schijn en het is 24 graden.
Maar toch is het leuk om met al mijn nieuwe spulletjes aan de slag te gaan.
Zo wie zo ben ik iemand die gek is op de feestdagen, en het leuk vindt om het huis in kerst Style te maken. Het kaartje kwam ik tegen op de site van mijn Amerikaanse Demo collega Billie.


Ik vond het zo'n mooi kaartje. Deze kleuren combinatie daar hou ik erg van, en daar gaan jullie nog meer mee zien de komende weken. Alle nieuwe materialen staan in de nieuwe Herfst/Winter catalogus die rechts in de balk online te bekijken is of die je gratis bij mij op mag halen.

Gebruikte materialen:

Stamps: Ornamental Pine, Good Greetings en Goreous Grunge
Color: Lost Lagoon, Chocolate Chips en Pool Party
Tools: Heat Tool
Embellishments: Linen Thread, Soft Sky Ribbon, White Emboss Powder

A.s. Vrijdag 5 September ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen, wil je iets mee bestellen stuur mij dan uiterlijk Donderdag een mailtje.

Groetjes Monique 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten