donderdag 4 september 2014

TRULY GRATEFUL !!!

Nu met het mooie weertje zou je het niet zeggen, maar als je naar de natuur kijkt zie je dat de herfst eraan komt. Tijd dus voor mijn eerste herfstkaartje. De set die ik gebruikt heb staat in de dikke catalogus en wordt in America veel gebruikt voor Thanksgiving kaarten. Nu vieren wij in Nederland geen Thanksgiving, ook al hebben we hier veel om dankbaar voor te zijn. Toch is het erg leuk om in het komende seizoen kaartje met mooie herfst kleuren te maken.


Voor deze kaart heb ik de kleuren uit de nieuwe In-Color 2014-2016 gebruikt, en daar zitten nog meer mooie herfst tinten in.

Gebruikte materialen:

Stamps: Truly Grateful 
Color: Sahara Sand, Tangelo Twist en Lost Lagoon
Embellishments: Lost Lagoon Ribbon, Linen Tread en Natural Chevron Ribbon 

Tot eind Oktober is er nog de actie, dat je bij een Party een gratis stempelset krijgt bij een minimale bestelling van €300.
Maak er gebruik van en boek nu een Party bij mij.
Wil je meer informatie bel of mail me dan even, ik help je graag!

Groetjes Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten