zondag 7 september 2014

Gastencadeautjes !!

Afgelopen Donderdag had ik weer mijn eerste SU Party na de vakantie's.
Het was leuk om meteen ook de nieuwe Herfst/Wintercatalogus mee te kunnen nemen.
En hoe leuk om te horen dat de dames net zo enthousiast erover zijn als ik zelf ben.
Er staan dan ook geweldige sets is.
Zo als altijd neem ik kleine Gastencadeautjes mee voor iedereen.


Deze kleine doosjes (5,1x5,1 cm) staan in de nieuwe catalogus pagina 10. Er zitten 25 doosjes in een verpakking en kosten €8,50. Deze doosjes zijn erg leuk om iets kleins in cadeau tegeven, maar ook om een aftel advendskalander te maken. Op pagina 12 staat daar een geweldige set speciaal ontworpen voor.


Voor de gastvrouw maak ik altijd nog een kaartje om haar te bedanken voor de uitnogdiging om bij haar een party te geven. 
Wil jij ook een Party bij jou thuis! Nodig dan wat creatieve dames uit en maak een afspraak met mij, ik kom graag bij jou langs en vindt het niet erg om wat verder te reizen. Nu kun je behalve de hostess euro's ook nog een extra stempel set verdienen. Kijk voor meer info op het bericht van 29 aug.
Heb je vragen bel of mail me gerust!.

Gebruikte Materialen:
Stamps: Something to Say, Choose Happiness
Paper: Typeset, Kraft Cardstock, Tiny Treat Boxes
Color: Tangelo Twist, Soft Suède, Basic Black
Tools: Blossum, Pansy, Petite Petals, Scalloped Tag, Aristan Label, Decorative label, Itty Bitty Accents, Banner. Allemaal ponsen.
Embellishments: Baked Brown Thick Baker's Twine,  White Baker's Twine, Pearls Basic Jewels.

Bedankt voor het lezen van mijn blog en nog een fijne Zondag, groetjes Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten