maandag 15 september 2014

THANKS Very Very much

Afgelopen weekend is onze Anne met een vriendin mee wezen zeilen.
Dol enthousiast kwam ze thuis, en om de ouder van haar vriendin te bedanken wil ze een kaartje sturen. Ik heb er twee voor haar gemaakt waaruit ze kan kiezen, voor deze kaartjes heb ik gebruik gemaakt van het Maritime design papier, wat natuurlijk wel heel toepasselijk is.


Gebruikte materialen:

Stamps: Sea Street, Fabulous Four, Four Your Party en Work of Art
Color: Crumb Cake, Costal Cabana, Night of Navy en Real Red
Paper: Maritime designer Paper, Silver Foil
Tools: 2,5-3,5 cm Circle pons, Banner en Circles Dies, Itty Bitty Accents Punch Pack
Embellishments: Linen Tread en Night of Navy 1,3 cm Seam Binding Ribbon

Woensdag 1 Oktober ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen, wil je iets meebestellen laat het mij dan uiterlijk dinsdag weten door mij een mailtje te sturen.

Groetjes Monique 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten