vrijdag 29 augustus 2014

Fun, Friends & Free Product !!!


Van nu tot en met 31 Oktober, hebben we bij Stampin'Up een hele gave actie!
Wanneer je een Party geeft en je bestellingen zijn samen minimaal €300,- dan krijg je de Good Greetings Stampset er helemaal gratis bij. En dat is dan buiten de €40,- die je dan aan Hostess voordeel gratis uit mag kiezen. Dus nodig wat creative vriendinnen, buurvrouwen of collega's uit en maak een afspraak met mij voor een Party avond bij jou thuis. Jij zorgt voor wat te drinken met wat lekkers erbij, en ik regel verder alles. We maken een Make&Take project zodat je kennis kunt maken met de producten van Stampin'Up. Aan zo'n avond zitten verder geen kosten verbonden, en ik vind het niet erg om wat verder te reizen.


Het is echt een hele mooie set met 19 tekst stempels. Op de kaart hieronder heb ik de tekst Celebrate gebruikt! Verder heb ik de Four Feathers Bundle gebruikt waar je 15% korting over krijgt. Deze staat op pagina 42 in de Herfst/Winter catalogus. (rechts van de blogpagina kun je die online bekijken)


Gebruikte materialen:

Stamps: Good Greetings, Four Teathers
Tools: Large Polka Dot Embossing Folder, Feathers Framelits Dies, 4,4 cm Circle Punch
Color: Blushing Bride, Crumb Cake en Basic Black
Paper: Backgrounds Designer Paper Neatrals
Embellishments: Basic Hodgepodge Clips, Basic Metal Buttons en Linen Tread

Wil je meer weten over de gratis Stampset actie, of wil je iets bestellen uit b.v. De nieuwe catalogus bel of mail me dan. Vrijdag 5 September doe ik weer een verzamelbestelling. 

Groetjes en een fijn weekend, Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten