vrijdag 26 september 2014

White Christmas !

Zo tijd voor weer een Kerstkaartje, ondanks het mooie weer blijft het leuk om te maken.
Met deze set kun je heel creatief te werk gaan, de lucht is met een sponge dauber in Soft Sky gesponst. En voor de ijsbeer en de berg knip je eerst een afdrukje uit om er voor het sponsen op te leggen.


De bomen heb ik na het sponsen nog even ingekleurd met een Crumb Cake marker. En een glimmer Silver sterretje uit geponst en er op geplakt.

A.s. Woensdag 1 Oktober ga ik weer een verzamel bestelling plaatsen, wil je iets mee bestellen stuur mij dan uiterlijk dinsdag een mailtje. Dan bestel ik het voor je mee.

Gebruikte materialen:

Stamps: White Christmas
Color: Whisper White en Soft Sky
Tools: Sponge Daubers, Itty Bitty Accent punch Pack
Embellishments: Crumb Cake Marker, Rhinestones, Metal Button en Linen Thread

Ik wens jullie alvast een fijn weekend, groetjes Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten