vrijdag 1 augustus 2014

VAKANTIE & PROJECT LIVE

Hoi vakantiegangers en happy thuisblijvers!
Afgelopen weken ben ik op vakantie bezig geweest met mijn Project Live ( PL ) vakantie boek.
Ik vind het zelf altijd erg leuk om ook op vakantie creatief bezig te zijn. Dus heb ik een krat met SU materiaal en mijn nieuwe PL spullen in gepakt! Ook heb ik voor we vertrokken een Canon Selphy foto printertje gekocht en kan ik nu overal mijn foto's zelf printen. Zelf ben ik erg tevreden over het resultaat daarvan.

Het materiaal van PL vindt je in de nieuwe catalogus ( klik voor de online versie op het plaatje rechts op het scherm) op pagina 188-189. Heb je vragen mail me dan, en wil je iets bestellen laat het van voor Dinsdag weten dan ga ik weer bestellen.


Groetjes en nog een fijne vakantie Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten