dinsdag 15 juli 2014

MINI ALBUM

Vorige maand hadden we een SU meeting in houten, daar kregen we onderandere een demonstratie van Caroline van der Straten, zij maakte een mini album met plek voor 4 labels of foto's.
Ik dacht dat is leuk voor mijn foto's van de Mei vakantie in Italiƫ.
En deze is het geworden:


Ik heb het Maritime Designer Paper gebruikt en de tekst op de voorkant gestempeld met de Alphabet Rotary Stamp die staat op blz 191 van de catalogus! Het is heel leuk werken daarmee om dat je alle teksten zelf kunt bepalen,met een Max van 13 letters. Het is even oefenen maar dan gaat het prima.

Donderdag 11 September geef ik een workshopochtend en kan je zelf zo'n Mini Album maken.
Je mag dan natuurlijk zelf je kleur en stijl bepalen!
De ochtend begint om 9:30 uur en kost €7,50.
Je kunt je opgeven door mij een mailtje te sturen.

Gebruikte matrialen:
Stamps: Sea Street, Alphabet Rotary Stamp, Perfect Pennants
Color: Real Red, Costal Cabana, Crumb Cake en Night of Navy
Paper: Martime Designer Series
Tools: File Tabs Dies, 2,5-3,5 cm Circle punch, 3,2 cm Scallop Circle punch, Decorative Label punch, Modern Label punch en de Word Window punch

Kijk ook even in mijn Agenda daar staan weer nieuwe workshop datums en tijden!
Groetjes Monique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten