vrijdag 22 augustus 2014

SHORT & SWEET --BIG SHOT & BUNDLES

Ben je net zo enthousiast over alles van Stanmpin'Up, als ik ben!
Dan heb je van 22-29 Augustus extra voordeel om je ook in te schrijven als SU Demo!
Buiten dat je altijd alles met 20% korting mag bestellen, en al vaak een maand eerder de nieuwe producten mag bestellen! mag je ook gaan deel nemen aan alle Stampin'Up evenementen!
En niets is verplicht je mag alles naar eigen idee invullen, of je nu hobby Demo of een actieve Demo wil worden, het enige waar je aan moet voldoen is een omzet van €300,- exl BTW per te halen!
Jou eerste kwartaal eindigt pas eind december.
Haal je dat niet, of wil je stoppen dan kan dat, zonder verdere gevolgen, en geen kleine lettertjes!


Het enige wat je moet doen om Demo te worden is je bij mij aanmelden, om een starters kit te bestellen, deze kost je €129,- en je mag die nu naar eigen keuze vullen met SU producten voor €195,- ipv €175,-.
Als je interesse hebt laat het mij dan komende week ( uiterlijk donderdag ) weten.
Ik zou het leuk vinden om jou in mijn team toe te voegen.


Nog tot eind deze maand is er de Big Shot actie !
Bij aan koop van een Big Shot ontvang je een gratis stempelset en snijmallenset!
Heb je al een Big Shot dan kun je deze sets kopen met 15% korting!
Kijk voor meer info op mijn Blogbericht van 4 augustus!
Wil je gebruik maken van deze actie stuur me dan voor eind deze maand een mailtje!

Groetjes en vast een fijn weekend Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten