maandag 25 augustus 2014

CADEAUDOOSJES PATROON !!!

Nadat ik afgelopen week een Blogbericht geplaatst had met de cadeaudoosjes kreeg ik meerdere vragen naar het patroon!
Dus vandaag nog een nieuw doosje met bijpassend kaartje en het patroon!.


De veren stempels komen uit de nieuwe Herft/Winter catalogus die komende Donderdag in gaat!
Vanaf donderdag is de catalogus online te bekijken op mijn blog, en morgen hoop ik de papieren versie in huis te hebben. Dus heb je interesse kom gerust even langs!

PATROON CADEAUDOOSJE

Je hebt een vel van 15x21 cm stevig papier nodig, voor dit doosje heb ik Kraft Cardstock gebruikt.
Aan de kant van 15 cm maak je op 5 cm een Ril (vouw) lijn, draai het papier en doe het zelfde aan de kant van 21 cm, maar dan op 5-10-15-20 cm, je houd een stukje van 1 cm over.
Knip het stukje van 1x5 cm af, knip en vouw volgens de foto, en plak Sticky Strip op de strook van 1x10 cm.
Plak de zijkant nu dicht.
Vouw de flapjes van 5x5 cm in elkaar en plak de laatste dicht met Sticky Strip.
Plooi de zijkanten naar binnen, je hebt nu het basis doosje.
Je kunt er nu voor kiezen om net als ik er een klemmetje op te zetten, of net als de vorige keer er een sluiting over heen te maken. Deze doosjes kun je natuurlijk zelf makkelijk in afmeting aanpassen.

Gebruikte materialen:
Stamps: four feathers (Herfst/Wintercatalogus) Four You
Color: Lost Lagoon, Pool Party
Tools: Four Feathers Dies, 2,5 cm Circle punch, Itty Bitty Accents Punch, Heat Tool
Paper: Kraft Cardstock, Silver Foil
Embellishments: Basic Hodgepodge Clips, Silver Emboss Powder
Zilverdraad uit eigen voorraad.

Veel plezier met het maken, heb je nog vragen bel of mail me, ik help je graag verder,
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten