woensdag 20 augustus 2014

CADEAUDOOSJES !!!

Backgrounds Designer Series Paper Stacks is een papier blok met achtergrond papier in 30x30 cm.
Dat dit ook zeer geschikt is voor doosjes zie je op de foto hieronder.
De blokken hebben de kleurlijnen: 2013-2015, 2014-2016, Brights, Neutrals, Regals en Subtles!


Het is altijd zeer handig om een paar van deze doosjes in huis te hebben, voor snel iemand iets kleins of wat geld cadeau te geven.
Deze papierblokken hebben maar liefst 40 vel en kosten €25,95 ,dat is best veel,  maar op mijn Share-Together pagina boven aan mijn blog zie je ook dat ik ze per klein deel verkoop!

Gebruikte materialen:
Stamps: NL sentimenten
Paper: Backgrounds Designer Series Paper Stacks 2013-2015 en Brights, Silver Foil
Color: Crumb Cake, Coastal Cabana en Tangerine Tango
Tools: 6cm Scallop Circle, Modern Label, Word Window, Itty Bitty Accents Punch Pack en Sweetheart ponsen.
Embellishments: Linen Tread, Pearls Basic Jewels en Basic Hodgepodge Clips

A.s. Vrijdag ga ik weer bestellen, is er iets wat je mee wilt bestellen stuur mij dan uiterlijk Donderdagavond een mailtje.
Is er iets wat je van de Share zou willen dan kan je me altijd een mailtje sturen, ik maak het dan zo snel mogelijk voor je klaar.

Groetjes en een fijne dag nog Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten