zondag 4 mei 2014

Another great Year!

Afgelopen week ben ik een weekje op vakantie geweest naar Italië!
Dat was de reden dat het op mijn blog zo rustig was.
Echt mooi weer hebben we echter niet gehad, maar daarom zijn we er veel op uitgeweest, en hebben zo weer veel mogen zien van het schitterende Italië, wat is dat toch een mooi land,  en wat kan je er heerlijk eten. Genoeg daar over.


Voor ik weg ging vierde we nog de verjaardag van mijn oudste nichtje, zij is al net zo gek op bakken als ik zelf ben, en ze maakt ook al erg mooie taarten. En daarom heb ik ook dit kaartje met de CupeCake stempel voor haar gemaakt!

Gebruikte Matrialen :
Stamps: Another great Year ( clear €22,95)
Color: Rear Red, Pool Party, Crumb Cake
Paper: Frech Prints Designer Paper 
Tools: Starburst Framelits Dies, Embossing Folder Dots & mini Banner Punch ( beide laaste twee weer verkrijgbaar vanaf 3 Juli)

A.s. Woensdag doe ik weer een verzamelbestelling, als je iets mee wilt bestellen stuur me dan uiterlijk Dinsdag een mailtje! Heb je vragen of wil je gewoon wat meer weten bel of mail me dan, ik help je graag verder!

Groetjes Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten