zondag 18 mei 2014

Workshop

Morgenochtend geef ik een workshop voor 4 buurvrouwen die het leuk vinden om een ochtendje creatief bezig te zijn!


We gaan een cadeautasje maken met de Banner Dies! Die nu in de Lente Catalodus staat!
De stempelset die ik voor de tekst gebruikt heb is de Perfect Pennants set, ook de ster zit daar bij in.
Dit is echt een veelzijdige leuke set om mee te werken.


Verder gaan ze ook nog een aantal labels maken, deze labels heb ik als voorbeeld gemaakt?
Maar iedereen is vrij om zijn eigen inspiratie te gebruiken of er een eigen draai aan te geven.
Maar voor de meeste beginners is het handig als ze wat voorbeelden hebben om mee te beginnen.
Het is altijd weer erg leuk om te doen, en nog leuker om te zien wat aan het einde allemaal gemaakt is!

Lijkt het jou ook leuk om een met minimaal 4 creatieve buurvrouwen, vriendinnen of collega' s eens een ochtenden of avondje creatief bezig te zijn, stuur me dan een mailtje, dan overleggen we wat de mogelijkheden zijn. De kosten zijn vanaf €7,50.

Nog even iets anders! A.s. Woensdag ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen! Wil je iets mee bestellen stuur dan uiterlijk Dinsdag een mailtje met je bestelling, dan kan ik het nog voor je mee bestellen.

Groetjes en een fijn zonnige week Monique  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten