woensdag 23 april 2014

Made just for You!

Het idee voor dit kleine doosje kwam ik tegen op het Blog van mijn lieve colega Demo Janneke!
Ik dacht zo eentje ga ik ook maken, maar dan in mijn eigen favoriete kleuren en papier!


Drie kleine kaartjes heb ik gemaakt om er in te stoppen, leuk om als cadeautje om te geven!
En nog leuker om te ontvangen! Wat is het toch geweldig om zulke leuke kleine weggeef cadeautjes zelf te maken.


Donderdag 12 Juni geef ik bij mij thuis s'ochtends een workshop, en gaan we deze doosjes maken!
Je mag dan zelf nog je kleur en papier bepalen. We starten om 9:30 uur en de kosten zijn €7,50.

Heb je zelf een groepje van minimaal 4 creative dames, dan kan je ook een losse afspraak maken voor een workshop, we overleggen dan wat voor tijdstip voor jullie goed uitkomt!
Wil je mee doen, of zelf een workshop organiseren stuur mij dan een mailtje!
Groetjes en een fijne dag, Monique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten