vrijdag 23 mei 2014

Happy Birthday To You!

Deze week ben ik tussen alle drukke en verdrietige dingen, ook nog bezig geweest me voortebereiden op de Crafty Gardens van volgende week.
Niets is voor mij zo lekker om even alles om mij heen te verliezen en creatief bezig te zijn, het liefst dan ook even helemaal alleen thuis.
Maar aan creatieve inspiratie ontbreekt het mij wel, en daarom heb ik me lekker over gegeven aan alle mooie voorbeeldjes die op internet en Pinterest te vinden zijn.


Dit kaartje heb ik gemaakt met de grote Birthday stempel, toen ik die net had wist ik eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moest, maar nu kom ik steeds meer ideeën tegen. En voor deze kaart heb ik eens hele andere Matrialen en kleuren gebruikt!

De gebruikte Matrialen:
Stamps: Another Great Year ( clear €22,95 )
Color: Bermuda Bay, Crushed Curry en Stawberry Slush
Paper: Kaleidoscope Designer Series Paper

Leuk dat je langs kwam, groetjes Monique 






1 opmerking:

  1. ik had ook geen idee wat ik met die stempel moet.... maar nu ik jouw kaarten zie...inspiratie genoeg. Fijn hè zo'n hobby waarmee je alles om je heen heel even kunt vergeten. Sterkte hoor

    BeantwoordenVerwijderen