zondag 11 mei 2014

Voor de Liefste Moeder!

Vandaag wil ik alle moeders een hele fijne Moederdag wensen!
Speciaal voor mijn eigen moeder heb ik dit doosje gemaakt met lekkere chocolaatjes erin.
Vanmiddag gaan we met z'n alle bij mijn moeder lunchen.


Het doosje is gemaakt met behulp van de Enveloppe Punch Board, en het papier heb ik zelf bestempeld met de Stippled  Blossoms set. Dat is een Two Step set wat inhoud dat je voor iedere bloem of blaadje twee stempels hebt, een voor de wat lichtere achtergrond en een wat donkere voor daar boven op. En zo kan je heel makkelijk je eigen design papier maken, in de kleur naar keuze!.

Gebruikte Matrialen:
Stamps: Stippled Blossoms, NL Sentiments
Color: Pink Pirouette, Melon Mambo, Chocolate Chip en Early Espresso
Tools: Enveloppe Punch Board, Modern Label punch, Word Window Punch, 6 + 3,2 cm Scallop   
Punch, 3,5 cm Circle Punch

Iedereen een hele fijne dag gewenst, geniet ervan! Groetjes Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten