donderdag 29 mei 2014

Nu bij Stampin'Up!

Heb je altijd al meer willen doen met je Hobby!
En ben je net zo enthousiast als ik over de SU producten!
Dan kun je nu instappen als Demonstratrice bij Stampin'Up voor maar €65!


Voordat bedrag mag je voor €70 je starterspakket zelf samen stellen, je kunt kiezen uit alle producten van Stampin'Up uit de lopende en NIEUWE catalogussen!
Zo ben je dan de eerste die de nieuwe producten kan gaan gebruiken.


Op al je volgende bestellingen krijg je dan meteen je korting! En je hoeft pas eind September aan je eerste kwartaal omzet te voldoen.
En lukt dat je toch niet krijg je er evt een maand bij, mocht je dan nog niet genoeg omzet hebben, dan moet je stoppen zonder verdere gevolgen. En alles wat je hebt besteld mag je gewoon houden.

Dus vindt je het leuk om je eigen business te starten, of wil je gewoon een Hobby Demo worden!
En genieten van alle voordelen
- altijd als eerste over de nieuwe producten beschikken
- altijd met korting bestellen
- veel nieuwe creatieve vriendschappen op doen
- welkom zijn op alle SU evenementen 
- en evt ook nog wat extra geld verdienen!
Stuur mij dan een mailtje of bel me even, ik help je graag verder!
Kijk voor meer info boven in de site bij Welkom in mijn Team.
Je bent welkom in mijn Team Together!

Groetjes Monique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten