dinsdag 21 juni 2016

Voor jou van mij.

Dit kaartje zag ik tijdens de Live stream van de laatste SU meeting.
En dacht, die set moet ik hebben en.... Dat kaartje ga ik maken.

Ik vond dit zo'n mooi fijn kaartje. Echt zo'n kaartje waar alles aan klopt.
Vraag mij niet meer wie het origineel heeft gemaakt, want dat weet ik helaas niet meer.
Ik heb er alleen een foto ervan.

Dit kaartje ( en nog twee andere ) gaan we ook maken tijdens de volgende workshopochtend op 14 juli! Er zijn nu nog een paar plaatsen vrij. Dus wil je ook o.a. Dit kaartje een keer maken, bel of mail me dan. De kosten zijn €7,50. Ervaring is niet noodzakelijk.

Gebruikte materialen:

Stamps: You've Got This, Recht uit het hart.
Tools: Flourish Thinlits, Aquapainter
Paper:  Watercolor Paper
Colors: Sahara Sand, Watermelon Wonder, Tip Tap Taupe & Pear Pizzazz
Embellishments: Burlap Ribbon, Linen Thread

In deze nieuwe Nederlandse set staan dus niet alleen mooie teksten, maar ook erg mooie en goed bruikbare andere afbeeldingen.

Groetjes Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten