maandag 6 juni 2016

Grafty Gardens 2016

Afgelopen zondag jeb ik samen met Hetty van Hout&Hofje een kraam gedeeld op de Graft Gardens Markt in Eindhoven.

Een hele leuke creatieve markt bij ons om de hoek.
Dit was mijn gedeelte van de kraam. Ik heb heel veel leuke reactie's en complimenten gehad!
En er was veel belangstelling voor Stampin'Up.

Als vistitekaartje had ik nieuwe labels gemaakt met de Foxy Friends Bundel!

Zo leuk en handig om met de pons te werken, en heerlijk zitten ponzen, stempelen en plakken.
En wat een mooi DSP papier blok hoort er weer bij.


De stempelset is er veelzijdig zo dat je er ook andere dieren met makkelijk mee kunt maken. 

Wil je ook iets bestellen uit de nieuwe catalogus, dinsdag om 20:00 uur plaats ik weer een verzamelbestelling. Geef je bestelling dan voor die tijd door, en ik bestel het voor je mee.

Groetjes en geniet lekker van het zonnetje,  Monique







Geen opmerkingen:

Een reactie posten