donderdag 23 juni 2016

Congrats

Als je een Stampin'Up Demo bent krijg je ieder kwartaal het blad Stampin'Success toegestuurd!

En blad vool info & inspiratie.
Altijd een feestje als hij weer op de mat valt, zo ook deze keer.
Mijn oog viel meteen op het volgende kaartje.
En zo als ik wel vaker heb, dacht ik: die ga ik maken.
Bij SU noemen wij dat CASEing ( Copy And Share Everyting ).

Ik ben toch al helemaal weg van de Sunshine Wishes Dies.

Net zo als de kaart van 21 juni ( Voor Jou van Mij ) gaan we deze kaart ook maken op de workshopochtend van 14 Juli !.
Opgeven kan nogsteeds.

Gebruikte materialen:

Stamps: Sunshine Sayings
Colors: Tip Tap Taupe, Blusshing Bride, Watermelon Wonder & Cucumber Crush
Tools: Sunshine Wishes Dies, Aquapainter
Paper: Cold Foil Sheets
Embellishments: Tea Dolly, Floral Boutique Washi Tape & Baker's Twine White

Komen jullie a.s zaterdag ook nog even lang bij mijn uitverkoop!


Groetjes en hopelijk tot zaterdag, Monique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten