dinsdag 28 juni 2016

Bedankt Juf & Bedankt Meester.

Nog even en dat zit dit schooljaar er ook weer op!
En wat is dan leuker om de Juf of Meester van je kinderen een badankje te geven.
Voor deze gelegenheid heb ik verschillende kaartjes en kleine cadeautjes gemaakt.
Een leuke zomerse kaart om de Juf te bedanken.

En al zijn er minder, maar ook de Meesters mogen we niet vergeten.

Gebruikte materialen:

Stamps: Labeler Alphabet, Layered Letters Alphabet, Playful Bachgrounds & Flower Shop
Tools: Stars Framelits, Petite Petals & Pansy punches
Colors: Dapper Denim, Soft Sky, Watermelon Wonder, Calypso Coral & Daffodil Delight
Paper: Silver Glitter Paper
Embellishments: Pearls

A.s. donderdag avond van 18:30-20:30 uur houden we een verkoop & workshop avond bij Hout&Hofje onder de veranda in Geldrop.
Op deze avond kun je vast je bedankje voor de Juf & Meester kopen, of gaan de kids zelf aan de slag bij een van de workshop's.
Ik ben er ook met een kinderworkshop.
Kom gezellig langs, wil je het adres. Laat het mij dan even weten.

Groetjes Monique

P.s. A.s. Vrijdag 1 Juli plaats ik weer een verzamelbestelling.
Wil je iets mee bestellen geef het dan uiterlijk donderdagavond aan mij door.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten