woensdag 1 juni 2016

Catalogus 2016-2017

Daar is die dan, onze nieuwe catalogus!
Klik op het plaatje van de kleine catalogus rechts op je scherm, en blader heerlijk door deze prachtige catalogus  vol van ideeën, inspiratie en nieuwe materialen.
 
Maar dat is niet het enige!!!!!
Heel juni heeft Stampin'Up twee mooie actie's.

Geef je in Juni een Party bij jouw thuis, dan kun je bij een totaal omzet van €350,- niet voor €35,- aan gratis Stampin'Up spulletjes kiezen. Maar voor €70,-.

En wie wil datnou niet!
Wil je meer info over het geven van een Party of er eentje afspreken, laat het mij dan weten!
Ik help je graag verder. Je kunt ook boven in de balk klikken op: Workshops & Parties voor meer info.

Maar er is meer!

Vind je eigenlijk alles wel mooi wat er in de nieuwe catalogus staat, en ben je net zo enthousiast als ik over Stampin'Up. Dan is het deze maand extra aantrekkelijk om zelf een Demo te worden met alle voordelen die daar bij horen!
Bij aankoop van je Starterskit van €129,- mag je die niet alleen vullen voor €175,- naar eigen keuze, maar je mag er ook twee gratis stempelset's extra bij uitkiezen!!!!.
Ook voor deze actie geldt, wil je er meer over weten, bel of mail me dan.
Klik boven aan de balk op : Welkom in mijn team! En lees er alles over.


Ik zal het erg leuk vinden om een Party bij jou te mogen geven, of je welkom te heten in mijn team!
Groetjes en veel lees plezier, Monique






Geen opmerkingen:

Een reactie posten