maandag 14 december 2015

Teamdag 13 December!

Hoi dames, het is al weer even geleden dat ik jullie iets liet zien van mijn creatie's.
Afgelopen donderdag had ik thuis een workshopochtend, deze ochtend stond in het teken van lantaarntjes. Ook had ik voor de dames een mini albumpje gemaakt als kerstkaartje.
Beide laat ik komende week nog aan jullie zien. Vrijdag en zaterdag had ik kerstmarkt, erg leuk om andere te laten zien wat ik doe.
En dan afgelopen zondag onze Teamdag, daar geniet ik echt iedere keer weer van, en dag vol gezelligheid, creativiteit en lekkers.


Onze Up-line Carmen had voor ons een workshop voorbereid, en we konden lekker aan de gang om vast wat nieuwe producten uit te proberen en voorbeeldjes te maken die we met de komst van de Lentecatalogus ( 5 jan ) kunnen gebruiken.


En dat het erg leuk is om de materialen uit de "dikke" catalogus te combineren met de nieuwe Lentecatalogus.

Lijkt het jou nou ook zo leuk om in zo'n gezellig team een Demo van SU te worden?
Laat het mij dan weten, ik geef je graag meer info, en samen kunnen we je evt inschrijven.
En dan kun je ook deelnemen aan deze gezellige teamdagen, en al je SU matialen met korting kopen.
Vanaf 5 Januari komt er ook een aantrekkelijke aanbieding voor Nieuwe Demo's!!! 

Groetjes Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten