zondag 27 december 2015

Nog 9 nachtjes slapen,.....,!

En dan....... Start de Sale-A-Bration!,


Wat betekend dat allemaal:

SHOP: voor iedere €60,- die je in deze periode besteld, mag je een gratis artikel kiezen uit de speciale SAB folder. Daar staan stempelsets, papierpakketten en nog veel meer, dus zeker keuze genoeg.

HOST: wanneer je tijdens de SAB een verkoopparty bij jou thuis geeft, en er wordt meer dan €275,- bijelkaar besteld ( en bij de meeste party's lukt dat ) mag de Hostess niet alleen voor 10% aan gratis SU spullen kiezen maar nog eens voor €27,- extra. Dus nodig wat creatieve vriendinnen, buurvrouwen en collega's uit en maak een afspraak met mij. Jij zorgt voor de Koffie en thee met wat lekkers. En ik doe de rest, we gaan ook een mooie kaart met z'n alle maken met de nieuwe materialen.
Ik vind het niet erg om wat verder weg een paty te geven. Aan deze Party zitten geen kosten verbonden.

JOIN: als het jou ook leuk lijkt om een SU Demo te worden, dan is het tijdens de SAB extra voordelig.Je koopt dan je starterspakket voor €129,- en die mag je dan vullen met SU spullen voor€220,- ipv €175,-. Je krijgt dan tot eind Juni de tijd om je eerste kwartaal omzet te halen, lukt dat toch niet, dan verloopt je contract bij SU zonder verdere gevolgen.

Wil je over een van deze punten iets meer weten bel of mail me ik help je graag verder. En ik zou het SUper vinden om je in mijn team welkom te heten.


Zo, en dan nu mijn eerste kaart gemaakt met twee SAB stempelsets!
De komende dagen gaan jullie meer zien van al het moois dat vanaf 5 Januari te bestellen of gratis te kiezen is.

Groetjes, en leuk dat je kwam kijken op mijn blog, Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten